Anunt Intentie contractare lucrari alimentare energie electrica
26 Iunie 2020
Nr. 2257 / 26.06.2020
Anunț de achizitie directa
In conformitate cu art.2 alin.2, art.7 din legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si art. 16, art.17, art.43-46 din HG nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica/acordului –cadru din legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare.
Prin prezentul anunt primaria Comunei Piscolt solicita potentialilor ofertanti, oferta pentru atribuirea directa a contractului de lucrari avand ca si obiect lucrari de alimentare cu energie electrica statie de epurare in cadrul proiectului « Alimentare cu energie electrica statie de epurare, loc.Piscolt, com.Piscolt, jud.Satu Mare-Instalatia utilizatorului”, proiect finantat din fonduri nerambursabile program M.D.R.A.P cod CPV 45311000-0 Lucrari de cablare si conexiuni electrice.
Descrierea achizitiei:
Contract de executie lucrari de amenajare teren de sport pentru realizarea obiectivului de investie „Alimentare cu energie electrica statie de epurare, loc.Piscolt, com.Piscolt, jud.Satu Mare-Instalatia utilizatorului” conform documentatiei tehnice atasate prezentului anunt si publicate pe site-ul primariei.
Valoarea estimata fara TVA 262.900,01 lei conform bugetului aprobat din contractul de finantare incheiat cu M.D.R.A.P din care cheltuieli eligibile 0 lei fara TVA si cheltuieli neeligibile 262.900,01 lei fara TVA defalcate astfel:
Cap.1- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului –neeligibil- 0 lei fara TVA
Cap.2- Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor –neeligibil -0 lei fara TVA
Cap. 4- Cheltuieli pentru investitia de baza– neeligibil – 262.900,01 fara TVA
Conditii contract:
Lucrarile necesare vor fi realizate in termen de 1 lună de zile de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor
Perioada de garantie a lucrarilor: 36 de luni de la receptia lucrarilor
Garantia de buna executie: cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA
Garantia de buna executie se poate constitui conform art.40 din H.G nr.395/2016 in termen de 5 zile lucrartoare zile de la semnarea contractului de lucrari prin:
-
instrument de garantare emis de o instituţie de credit din România sau din alt stat sau de o societate de asigurări, în condiţiile legii, in original cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii, aceasta devine anexă la contract
-
virament bancar in contul de Trezorerie
-
reţineri succesive din sumele datorate pentru facturi parţiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de garantii distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din valoarea fara TVA a contractului.
Conditii de participare-se prezeninta:
-
certificat constator din care sa rezulte ca operatorul economic ce depune oferta, dovedeste o forma de inregistrare in conditiile legii, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii, precum si fatpul ca este autorizat sa realizeze activitatile care fac obiectul contractului.
-
Certificate privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor locale si a contributiilor la bugetul general consolidat ( buget local, buget de stat) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii restante la momentul prezentarii, sau valoarea acestor datorii se incadreaza in pragurile valorice prervazute la art.166 alin.(2) din legea nr. 98/2016, valabil la data prezentarii
-
Propunerea financiara conform cerintelor Proiectului Tehnic si a caietului de sarcinii- link aferent acestuia elaborate de catre S.C. AMPER PROIECT S.R.L. atasat prezentului anunt. Se vor prezenta formularele F3 și C3 - link
Informatii suplimentare :
Oferta detaliata impreuna cu documentele solicitate vor fi transmise pe adresa de email piscolt@cjsm.ro pana la data de 01.07.2020 ora 15.00.
Ofertantii participanti au obligatia incarcarii ofertei de pret in catalogul electronic SEAP al ofertantilor cu denumirea pozitiei : Oferta in urma anuntului publicat de Comuna Piscolt pentru lucrari de amenajare teren de sport din cadrul proiectului ”Alimentare cu energie electrica statie de epurare, loc.Piscolt, com.Piscolt, jud.Satu Mare-Instalatia utilizatorului” pentru a fi achizitionata online in urma stabilirii ofertantului cu care se va derula achizitia directa,
Atentie ! prezenta este o achizitie directa, deci reglementarile privind depunerea unei contestatii prevazute in legea nr.101/2016 nu se aplica.