ro hu en

Concurs - Consilier, clasa I, nivelul studiilor S, grad profesional Debutant, la Biroul Contabil, achiziții publice și resurse umane

26 Februarie 2021

Primăria comunei Pișcolt, jud.Satu Mare, localitatea Pișcolt, nr.62, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de: Consilier, clasa I, nivelul studiilor superioare, grad profesional Debutant, la Biroul contabil, achiziții publice și resurse umane.

Condiții generale, sunt prevăzute de art. 465, alin(1) coroborat cu prevederile art. 613 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

     I. Organizarea concursului

  1. înscrierea la concurs se face în perioada 26.02.2021 - 17.03.2021. Rezultatul selecției dosarelor se va afișa în termen de maxim 5 zile lucrătoare. Concursul va avela loc în data de 29 martie 2021, ora 10:00 (proba scrisă), la sediul din localitatea Pișcolt, nr, 62, județul Satu Mare;
  2. Condiții de participare în vederea înscrierii la concurs, candidații trebuie să îndeplinească următoarele urmptoarele condiții generale de ocupare a unei funcții publice:

     II. Condiții de studii și vechime în specialitate studiilor pentru ocuparea funcției publice vacante menționată mai sus:

     Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în științe economice.

     Vechime - nu este cazul

    III. Actele necesare în vederea întocmirii dosarului de înscriere la concurs:

  1. formularul de înscriere la concurs ( se poate procura de la Secretarul general al comunei Pișcolt);
  2. curriculum vitae, format Europass;
  3. copia actului de identitate;
  4. copiile diplomelor de studii și ale altor documente/certificate care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
  5. copia carnetului de muncă și, după caz,  a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice (modelul de adeverință se poate obține de la Secretarul General al comunei Pișcolt). Adeverințele care au alt format decât cel solicitat trebuie să cuprinde elemente similare celor prevăzute în adeverința model, din care să reulte cel puțin următoarele informații: funcția/funcțiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfășurării activității, vechimea în muncă acumulată, precum și vechimea în specialitatea studiilor;
  6. copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului. Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății;
  7. cazierul judiciar;
  8. copia certificatului de căsătorie, dacă este cazul;
  9. declarația pe proprie răspundere sau adeverință care să ateste calitatea sau lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia. Documentul prevăzut la punctul 7, poate fi înlocuit cu o declarație pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire;
  10. acord prelucrare date cu caracter personal.

Copiile actelor de mai sus se prezintă însoțite de documentele originale, în vederea certificării pentru conformitate cu originalul de către Secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate, cu excepția documentului prevăzut la pct. 3, care se poate transmite și în format electronic, la adresa de email piscolt@cjsm.ro Dosarele care nu îndeplinesc condițiile de participare și care nu conțin documentele solicitate mai sus, vor fi respinse în cadrul selecției dosarelor care va avea loc în 5 zile lucrătoare de la încheierea perioadei de depunere a dosarelor de concurs. Actele se depun la sediul primăriei comunei Pișcolt.

Bibliografie* - Bibliografie generală (obligatorie)

  1. Constituția României, republicată
  2. Secțiunea 3 a Capitolului III și secțiunea 2 a capitolului IV din cadrul Titlului V ale părții a III-a, respectiv Titlul I și II ale părții a VI-a și din Ordonanța de Urgență nr 57/2019, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Legea nr. 273/2006 - privind finanțele publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  6. Tittul IX din Legea nr. 227/2015, privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare.

*Candidații vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilită în vederea susțineiri concursului, inclusiv republicările, modificările și completările acestora.