Anunt de intentie contractare lucrari teren sport
3 Iunie 2020
In conformitate cu art.2 alin.2, art.7 din legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si art. 16, art.17, art.43-46 din HG nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica/acordului –cadru din legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare.
Prin prezentul anunt primaria Comunei Piscolt solicita potentialilor ofertanti, oferta pentru atribuirea directa a contractului de lucrari avand ca si obiect lucrari de amenajare teren de sport in cadrul proiectului « Teren de sport multifunctional, Comuna Piscolt, judetul Satu Mare”, proiect finantat din fonduri nerambursabile program PNDR, cod CPV 45212221-1 Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport
Descrierea achizitiei:
Contract de executie lucrari de amenajare teren de sport pentru realizarea obiectivului de investie „Teren de sport multifunctional, Comuna Piscolt, judetul Satu Mare” conform documentatiei tehnice atasate prezentului anunt si publicate pe site-ul primariei.
Valoarea estimata fara TVA
256.407,89 lei fara TVA conform bugetului aprobat din contractul de finantare incheiat cu AFIR din care cheltuieli eligibile 188.203,40 lei fara TVA si cheltuieli neeligibile 68.204,49 lei fara TVA defalcate astfel :
Cap.1.2- Cheltuieli pentru amenajarea terenului –neeligibil- 3.304,16 lei fara TVA
-deviz :Terasamente neeligibil
Cap.2- Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor –neeligibil -2.035,76 lei fara TVA
-deviz :asigurare utilitati- bransament electric
Cap. 4.1- Constructii si instalatii –eligibil-188.203,40 lei fara TVA si neeligibil 62.864,57 fara TVA
-devize:
Rezistenta -eligibil
Rezistenta -neeligibil
Arhitectura -eligibil
Instalatii de nocturna -neeligibil
Conditii contract:
Lucrarile necesare vor fi realizate in termen de maxim 8 luni de zile de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor
Perioada de garantie a lucrarilor : 36 de luni de la receptia lucrarilor
Garantia de buna executie : cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA
Garantia de buna executie se poate constitui conform art.40 din H.G nr.395/2016 in termen de 5 zile lucrartoare zile de la semnarea contractului de lucrari prin:
- Instrument de garantare emis de o instituţie de credit din România sau din alt stat sau de o societate de asigurări, în condiţiile legii, in original cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii, aceasta devine anexă la contract
- Virament bancar in contul de Trezorerie
- reţineri succesive din sumele datorate pentru facturi parţiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de garantii distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din valoarea fara TVA a contractului.
Conditii de participare-se prezeninta:
- certificat constator din care sa rezulte ca operatorul economic ce depune oferta, dovedeste o forma de inregistrare in conditiile legii, sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna dintre situatiile de anulare a constituirii, precum si fatpul ca este autorizat sa realizeze activitatile care fac obiectul contractului.
- Certificate privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor locale si a contributiilor la bugetul general consolidat ( buget local, buget de stat) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii restante la momentul prezentarii, sau valoarea acestor datorii se incadreaza in pragurile valorice prervazute la art.166 alin.(2) din legea nr. 98/2016, valabil la data prezentarii
- Propunerea financiara conform cerintelor link - Proiect Tehnic, link - listele de cantitati si link - Partea Desenata aferente acestuia elaborate de catre S.C Tim Serv SM SRL atasate prezentului anunt. Se vor prezenta formularele F1-F2-F3 -F6 si listele de consumuri C6-C7-C8-C9
- declaratie privind respectarea legislatiei privind conditiile de mediu, sociale si cu privire la relatiile de munca
- declaratie privind neincadrarea In prevederile art. 59 si art. 60 din Legea nr. 98/2016, privind achizitiile publice;
- acord de asociere - daca este cazul;
- acord de subcontractare - daca este cazul.
Formularele necesare se pot descarca de aici
Informatii suplimentare :
Oferta detaliata impreuna cu documentele solicitate vor fi transmise pe adresa de email primariacomuneipiscolt@yahoo.com pana la data de 11.06.2020, ora 15.00.
Ofertantii participanti au obligatia incarcarii ofertei de pret in catalogul electronic SEAP al ofertantilor cu denumirea pozitiei : Oferta in urma anuntului publicat de Comuna Piscolt pentru lucrari de amenajare teren de sport din cadrul proiectului ‘’Teren de sport multifunctional, Comuna Piscolt, judetul Satu Mare” pentru a fi achizitionata online in urma stabilirii ofertantului cu care se va derula achizitia directa,
Atentie ! prezenta este o achizitie directa, deci reglementarile privind depunerea unei contestatii prevazute in legea nr.101/2016 nu se aplica.