Cererea în vederea acordării ajutorului de încălzire a locuinței și a suplimentului de energie se depun începând cu data de 20.10.2025 pentru tot sezonul rece ( noiembrie 2025- martie 2026).
Cererea și documentele necesare în vederea acordării ajutorului de încălzire a locuinței și a suplimentului de energie se depun începând cu data de 20.10.2025 pentru tot sezonul rece ( noiembrie 2025- martie 2026).
- Documente privind dreptul de folosință asupra locuinței (contract de vânzare-cumpărare, închiriere, comodat, CF.)
- Adeverință eliberată de biroul taxe și impozite
- Adeverință eliberată de registrul agricol
- Documente privind componenţa familiei (acte de identitate B.I./C.I, certificate de naştere copii, iar după caz: certificat de căsătorie, sentință de divorț, certificat de deces, Hotărâre judecătorească/sau hotărârea comisiei pt protecția copilului privind măsura plasamentului, Hotărâre judecătorească de instituire a tutelei sau dispoziția autorității tutelare,etc.)
- Documente privind veniturile realizate (adeverințe care vor cuprinde salariul net din luna anterioară depunerii cererii precum şi alte drepturi salariale cum ar fi bonuri de masa, prime ș.a., cupon /extras de cont /mandat poștal pentru veniturile din șomaj, indemnizații, pensii etc.);
- Adeverință eliberată de ANAF pentru toți membrii majori (se solicită la primărie)
- Factură de plată pentru energie electrică și/ sau gaze naturale
-După caz:
- Certificat de încadrare în grad de handicap.
- Cartea de identitate a vehiculului.
- Orice alte acte doveditoare solicitate în mod expres în vederea clarificării situației;